På sporet af Blodhunden i Danmark
Hanne Louise Knudsen

270 sider.

Pris: 400,00 + forsendelse.

DBK medlemmer 375,00 + forsendelse.

Bogen kan bestilles gennem Dansk Blodhunde Klub

på  moellertarnow@gmail.com

Bog

På Sporet af Blodhunden i Danmark

Hanne Louise Knudsen

Blodhundebogen

ANMELDELSER AF BLODHUNDEBOGEN

Britt Øye: Har læst så tårerne spratt, og jeg hikst lo, vældig mye bra du har taget med. Fortæller så uendelig meget mere om racen end alle andre bøger.

Anne Legge: I love your book!

Martin Thorup: To flotte flag, et rødt splitflag og et sort, gult, blåt og rødt. BZ med bogen Hanne!!! (BZ er et flådeudtryk for “skide godt arbejde”. Det stammer fra den gang, hvor man kommunikerede med flag. Disse to flag sat sammen allerøverst betød Bloody well done!)

Steen Larsen: Det er en rigtig flot bog - værd at vente på og prisen værd, - meget bevægende.

Gitte Klinge: tidl. Pirupshvarre. For pokker, nu kom jeg alligevel til at blive helt opslugt af bogen, selv om jeg slet ikke havde tid – nå en enkelt eller 15 nullermænd under sofaen – takker dig hjerteligt  og skoleforberedelserne kan nåes senere….

Det, jeg prøver på at sige, er at det en SUPER dejlig bog, og det har været både spændende og sjov læsning, også meget læsevenligt og godt skrevet.

Ulla Kjær: Boger er blevet flot, og den er aldeles pragtfuld at læse. Der har allerede været læst mange gode passager højt, og vore to ældste børn har haft meget svært ved at forlade stuen og oplæsningen fra blodhundebogen for at gå op og læse til deres eksamener. Hjertelig tillykke med bogen!

Lena Dahlgreen: Tak för en mycket trevlig och underhållande bok om våra underbara blodhundar, talada med Ulla Petterson (Kennel Astor) om dagen, och hon tyckte, den var mycket bra. Så…. ET STORT TACK FOR AT DU HAR GIVIT OSS ALLA FLERA TIMMAR AF UNDERHÅLLNING!

Sheila Musaeus: Et fantastisk stykke arbejde! Bogen bringer mange gode minder – Jeg vil gerne anbefale bogen.

Bogen "På Sporet af Blodhunden i Danmark"
i anledning af DBK's 25 års jubilæum
forfatteren er Hanne Louise Knudsen, Kennel Vesterland.
Bogen er udgivet i samarbejde med Dansk Blodhunde Klub.

Bogen indeholder Blodhundens historie i Danmark før Dansk Blodhunde Klub's start

Dansk Blodhunde Klub stiftes og beskrives indtil jubilæumsået i 2005

Statistik og lister med diverse titelvindere, opdættere, importer osv.